Monday, November 1, 2010

BANYAK BENDA NK KENA BUAT!!

EMMM... banyak bende ade dlm pale otak aku ni... keje2  umah.. reunion.. MUET.. huhu..baru td..anak pak dollah, si aziz 2 dtg jumpe ake bg dwet ntok reunion 2.. yang aku pelik 2..nape la si ayob ( jiran aku) g bayar kt aziz?? bkn ke aku dok satu taman je ngn dy?? haiyyaa... sungguh pemalu itu anak...huhu... emm...pape pn..stakat ni ada la dlm 20 org kot yg nak join...yang buat pening 2..ada yang kate nk join tp byarnye idak..huhu, xkan la aku nk kne dulukan dwet aku??!! no way beb! huhu~ bkn aku kdekut ke ape tp nanti liat plak nk bayar.. adoooiii...
 Pasni nk pkir psal booking tmpat plak..door gift lg... aktiviti lg.. pastu masih dlm dilema..nk jemput cg ke xnk ye?? sbb skang msalah xd dwet..huhu~ kalau dwet byk. nk jmput skampung pn bole (cewahhh.. tggi je angan2) huhu.. Pape pn..kne jgak uruskan !!!!

No comments:

Post a Comment