Thursday, January 5, 2012

aku yang hilang

     Huiyooo like lama gila tak menulis. Haha! Kenapa entah. Malas menimpa2. Mula2 busy dengan Debat 211 jam pastu kengkonon abes debat nak cerita lah semua pasal tu pastu haremm..haha. Baca post orang ye, update post sendiri malas. haha!
  
  Hokay. Soalan pertama lepas da lama tinggalkan blog ni. *sampai bersawang.betol! tak tipu. Sape rindu aku? Cium laptop memasing sekarang.eH? ok la. takde sape rindu pon! -.- FINE.FINE.
   
  Bila dah lama tak menaip, rasa macam kekok pulak. and toooooo many stories to be told! Jom baca cerita2 tu as random nak?? :D


- mommy is preggy. tambah ahli la jawabnya kita...hehe
- debat 211jam was awesome! i met awesome people! (u know who u are. hiks) i got awesome knowledge! awesome experience! lotssss of awesomeness lah cincai cirita. Looking forward for any great event again :)
- Fatin got 9a's for PMR . walaupun pada awalnya kan kitorang tak yakin sangat. huhu
- Dia si pentipu * ok yang ni aku buat 1 entry nanti okay?
- Redmummy dah ade baby baru :) hehe!
- Exam sedang berlangsung hah. Tu lagi satu sebab musabab dah lame tak bukak blog. eceh! kononnya study sangat? pirahh. hahah!
- Tak sabar nak balik rumah :)


So far, tu lah yang terjadi. Takdelah big event pape pun. Hmm aku harap aku ade masa dan kerajinan balik untuk hadap lappy menaip. Bukan ape, kengkadang ade story mory nya tapi takde masa. Pastu delay punya delay punya delay, dah basi pun cerita tu. Pastu dah malas! haha. Aku baca blog korang je lah boleh? hehe


hatiku berkata : syidah baru beli kasut baru tadi.





3 comments:

  1. Masamnya, oo citenye dah basi...patutla kih3

    ReplyDelete
  2. mak kau pregnant nurin? wahhh bestnya nak dapat adik baru :D

    ReplyDelete
  3. along : haha. jgn gastrik pulak bila bace :P
    yong : aah. hehe bulan 4 deliver

    ReplyDelete