Tuesday, January 18, 2011

mawar! mawar! mawar!

Aku kena saman lagi.
What da.......????
Bole giler lagi tak mawar ni??
Konon2 kitorang kena ikut rules tapi korang tak ikut procedure??!
Giler ke hape!! 
Main saman je..kalau ikutkan ada amaran kali pertama n kedua.
Ni main hantam je saman!
Ok fine ade la jugak salahnye kami
Tapi jangan la nak expect ari2 nak gotong royong.
Setakat sampah seketul dua dalam tong sampah tu and tak sempat buang..
Giler??? giler?????
Pastu kinah ( roomate aku) kena tatatertib sebab xdaftar lappy.
Kau giler????
Kinah TAK BAWAK LAPPY PN OK!
Woooiii!! Kau giler tau tak makcik????
Kenapa kolej lain tak camni?
Dahlah brg elektrik kena daftar and kena BAYAR!
Satu barang rm10 pastu kalau 3 or 4?
Kau kirela ye anak2!

 Masa last sem, aku dah bayar da charger phone aku tapi aku kena saman gak! Masa hari pendaftaran aku kena bayar dulu untuk 'kesalahan' aku tu. Masalahnya, aku bgtau yang aku dah bayar then orang kat situ tu cakap nanti masa perbicaraan kalau betul aku dah bayar bawak charger tu and dwet akan dipulangkan.
OK FINE!
Pastu hari perbicaraan tu dia cakap, semua tuduhan yang pasal brg elektrik DIGUGURKAN.
heckkkk!! Aku da byar twice okay!
Tension gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..
Kau kenapa hah??
Makcik YATIMAH weiii.. dapat komisen ke dari aktiviti saman menyaman ni? 




p/s: kesian farah sebab aku udate benda ni gune lappy dia pastu aku tekan keyboard kuat2 sket sbb tension! huhuh

No comments:

Post a Comment