Friday, January 21, 2011

oh no!

Today, supposedly aku ada story telling.
Aku, fara n dyanne satu group.
Dengan semangat yang jitu, kitorang siapkan props and kitorang berlatih sampai kul 1 lebih tau..
Pastu, kul 3 tadi ada kelas drama which means our story telling time!
We were very nervous but excited coz we're gonna finish it.
Kitorang buat undian and dapat num 9.
Haa! Lupa nak bgtau,, kelas aku gabung ngan satu lagi kelas lain, kelas F.
Kitorang buat secara selang seli. Mula2 kelas aku pastu kelas diorang dan kelas aku balik and bla2....
Tunggu punya tunggu punya tunggu..
Tibe2 group aku tak sempat buat harini.
Oh no! dah siap pakai elok2 bawak props dah ha!
Kitorang kena buat nxt week pulak..
Adooiii... xkan nak angkut balik semua brg??
GRRRRR....
Nasib baik my lecturer offer tumpang letak barang kat bilik dia.
Ok fine settle satu masalah.
Lagi satu masalah pulak...Patutnye nxt week aku ada camp kat taman pertanian..
So, maknanya aku and the gang kne g sdiri naik cab or what sebab bas bertolak kul 2.
Sedangkan kul 3 aku ada assesment nih.
So how??
Tunggu je la minggu depan..
Hmmm....

4 comments:

  1. ok2, kita tgk minggu depan, apa yang jadi???!!!
    0 mark lah nmpknya?? ;P

    ReplyDelete
  2. mr zacky : jgn ah.. huhu. doakan kami :((
    syidah : tau xpe.. sian aku kn3.. hukhuk

    ReplyDelete