Wednesday, May 18, 2011

Teror jugak aku ni

Haha..teror jugak aku ni.. tak percaya???
percayalah..aku memang teror.

Bila aku tau dia pergi dan aku masih gigihkan hati nak pergi tempat tu, aku dikira teror.

Bila aku nampak dia dan aku buat2 cool, aku dikira teror.

Bila aku bertembung depan2 dengan dia dan aku boleh ketawa dengan orang lain, aku dikira teror.

Bila aku nampak dia datang Pizza Hut dan aku masih boleh ajak dia masuk, tahap keteroran aku tu meningkat.

Dan...bila aku makan semeja dengan dia dengan posisi aku di hujung sini dan dia di hujung sana dan aku tak menangis atau rasa nak meraung, AKU SANGAT2 LAH TERORRR!!


nota kaki : alhamdulilllah :)

3 comments:

  1. syidah : haha.. thx :)
    along: memandai je tambah -ist tuh.. haha

    ReplyDelete