Sunday, May 1, 2011

you've taken the prince!


ihsan google


kau kenal depa dua ni?? kalau tak kenal sila hantuk kepala sekarang! hoho~

so sweet la both of them ini. Cam kisah dongeng jadi kenyataan kan kan kan??
yela..typical fairytale story, orang biasa kahwin dengan putera raja. Siapa tak mau???
aku mauuuuuuuuuuuuuuuu

After 8 years memadu cinta menyulam asmara , (cehh..ayat tak boleh bunga lagi?)
They made it!! 
Gigih tau aku tunggu kul 3pm till 830 pm masa dia kahwin tu..
Amazed giler..( sambil bayang kate tu adalah aku) harharhar
Tengah syok syok aku menengok, berkatalah bapakku

" ntah hape la nak tengok sangat orang barat punya perkahwinan. Bukan ape pun...Macam la esok tak boleh tengok kat internet. Bukan susah, bukak je internet, semua ada"

Perghhh..macam belati tajam menusuk jiwa wa cakap sama luuuu..huhu..biarlah aku nak tengok! grrrrr....

Do i care?? huhu..aku tengok jugak sampai ke sudah!!
Baju Kate nampak macam simple kan dan sopan kan? aku rasa orang melayu kita sekarang lagi barat daripada barat. Kalau memakai dress segala lurah dendam nak tunjuk..segala aset nak bagi nengok...

ihsan google jugak

sopan kan? lengan panjang, labuh....herm..suka sangat , tak tau nak cakap hape... =.=

pada mata kau baju macam simple.. dalam hai aku cakap, ''ala..senang je buat baju dia ni"

Tetiba harini aku baca dalam paper mak haiiiii...
baju dia semua hand made lah!! Pastu, orang yang jahit baju tu basuh baju every thirty minutes...and jarum yang diorang guna untuk jahit baju ni pun dibasuhkan dan ditajamkan setiap 3 jam!!
alahaii....tarik balik statement aku kat atas tadi tuuuu...tarik balikkkk...huhu..

masih ihsan google

part kissing2 ni memang semua pun tungguuu...hahah..
sama macam masa lady diana kahwin dulu kan..kat balcony yang sama and short kissing session yang sama...awww... :P

Kahwin2 jer terus dapat gelaran duke and duchess of cambridge...seronok kan??
tapi lama lagi la mereka dua ni nak jadi king and queen..sebabnya, si charles pun tak naik takhta lagi.. hahah!! 
ape2 pun, janji dah kahwin dengan anak raja kann????
selamat berbahagia will& kate! :)



nota kaki: tak harapkan kate pun.. hanya joe..* wink!


6 comments:

  1. dahsyat gila buat baju
    haih,tak abes2 joe
    :PP

    ReplyDelete
  2. cah : haha..cannot help la pasai joe tuu :P

    ReplyDelete
  3. Tika ini nurin dlm kete tgh borak2 dgn cikmah haha....yes, along sapot cik rahenan! Haha

    ReplyDelete
  4. dia bukan orang biasa lah nurin oii..
    yeah,dia orang kebanyakan but come from a suoer duper rich family.aku akan teruja kalau memang dia kawin dgn org biasa2 .yg btl2 biasa :)

    ReplyDelete
  5. along : hahaaa..sampai hati tak sapot i! huhu....
    mazni : yela2.. bila aku pikir2 raja kat sane 1 jekan?? mmg kena kawen dgn org biasa la kannn..haha..mane ade anak raja lain kat sane..
    syidah : hahaha.. mmg joe sokmo :)

    ReplyDelete