Friday, December 31, 2010

tahniah buat skuad negara!

Tahniah buat skuad bola sepak Negara! Kemenangan tu membuktikan kita mampu pergi lebih jauh lagi. Puas aku terpekik terlolong depan tv malam2. Huhu. Bukan ape, cuak+excited=cuxted yang melampau. Separuh giler aku menjerit tapi, bile bapak aku balik..aku kne slow down sket ah. Kang kena marah pulak. Huhuh.
Apepun aku bangga dengan skuad kita yang kuat fizikal dan mental. Mana tak nya, macam2 provokasi yang orang2 indon buat kat kita. Kononnya kalah sbb laser lah, Malaysia guna ilmu hitam lah, itulah..inilah..Adoi.matanglah sikit wahai sedara sedari sekalian. Kalau Malaysia mampu kalahkan lawan dengan bomoh, tak payah la susah2 buang peluh buang lemak lawan bola tuuuu…Baik mandrem dari jauh je. Hah! Kn…
agak2 ni ke 'bomoh malaysia' ye????

proud of malaysia! yeah

Haa! Yang pasal isu laser tu.. ekeleh.. macam la diorang tak pernah buat. Diorang yang ‘ajar’ Malaysia guna laser dlu. Tapi, Malaysia tak melatah pun masa kena laser tu walaupun kalah. (bravo Malaysia!) Cukup2 lah tu, adat perlawanan..ada menang ada kalah. Bersaing secara sihat lah kan. Takkan semuanya nak salahkan orang lain je. Nampak sangat sikap tak matang and budak2 tu.
haa. tengok.. sape start dlu weiii




Diorang patut malu sebenarnya sbb kita layan diorang dgn baik. Bagi cari rezeki kat sini. Anggap macam saudara serumpun, seagama..tapi, apa balasan diorang? Skuad kita diprovok waktu latihan, banner kutuk Malaysia terpampang sana sini, hina jurulatih kita dll..
huh! provokasi overrrr

ish3. ni bole menimbulkan kebengangan nih
siap kena naik baracuda nak ke stadium ni wei.
npe?? bayangkan la ... huhu

Hello kawan, ni aku nak bagitau sikit. Selama ni, ntah2 duit yang korang bli tiket tgok bola tu pun dari Malaysia tau! Berapa ramai sedara mara korang yang datang kerja kat Malaysia sama ada scara sah atau tak. Berapa??? Penyokong indon yg datang bukit jalil pn ramai giler.. macam dah nak same penyokong Malaysia dah. Macam mana bole datang kalo tak kerja kat sini? Aku jamin la.. tak sampai 100 orang pn kot yang btol2 terbang dr indon ke sni semata2 nak tgok bola. Sbb apa? Sbb kat tempat sendiri nak makan pn parah.. ni kan pulak lagi nak berjoli tgok bola ye?? Haha. Yang dtg tu pun hartawan2 n aktres2 je yg mampu. . Haaa.. ingat sket. Ni tak sedar diri pulak. Siap keluarkan ugutan,fitnah,propaganda hape2 ntah. Patutnya berdoa untuk menang. Bukannya nak serang orang lain pulak. Haiiyaa!
However, aku tau bukan semua yang buat macam tu..segelintir aje tapi segelintir tu la yang merosakkan and memburukkan semuanya. Akhirnya, segala provokasi diorang tu tak berjaya pun haha! Malaysia tetap juara. Walaupun mungkin akan ada lebih banyak fitnah or kata2 dari orang yang tak dapat menerima hakikat, piala Suzuki tetap milik kita. Amin..
hiyarhhh!! tahniah semua!!! :)

hamboi.. seronok norhh.. huhu
da xkisah dah masing2 bau ape. janji menang !

go safee sali ! penjaring terbanyak!

Tahniah buat semua pemain!  Saya bangga! Saya puas!
we're da champion! TAHNIAH SEMUA! :)

3 comments:

  1. Berkobar2 btol dia ha2..bila nak g stadium lg?

    ReplyDelete
  2. boo indon ! hahahah xD hoyeah malaysiaaaa !

    ReplyDelete
  3. mr abcdef : jika pihak anda sudi menaja hamba ke stadium.. ok saje!!! ahahahah
    syidah: haaa.. yerahh boo

    ReplyDelete