Saturday, April 16, 2011

hilang memanjanggggg

Hadoi!!
Hilang memanjang la barang2 aku aih..careless sungguh kau nurin =.=
Minggu lepas aku hilangkan mak aku punya eleksis, eleksis ni kamus digital macam besta tu lah tapi untuk bm punya. Yela, mak aku kan cikgu bm. Guna besta ape kejadahnye ye dok? huhu
Pastu, masa aku dok mengajar budak2 bahas tu, aku pegang pastu terus missing in action!
Hah, gelabah kau@ Itu eleksis bukan seringgit dua, 400 tuuu!!
Nak mengganti tak ke semput? Haiyo, haiyo la...
Mak aku kata dia nampak aku bawak balik eleksis tu kat rumah tapi entahla mana ku letak.
My mum and i dah dok buat macam2 spekulasi da. Konon2 kena curi ngan budak2 sekolah dia lah, and the best part is, aku tuduh toyol curik! HAKHAK..
Mana tau toyol zaman moden kann..huhu.
Guna kamus tau sekarang toyol2 nih!

Carik punya carik punya carik, akhirnya misteri terbongkar.
Kau nak tau? Aku tertinggalkan eleksis kat kantin sekolah mak aku tuh!
Huahuahua! 
Nasib baik la tokay kantin tu pulangkan after mak aku tanya.
Lega aku. Tak payah ganti! hahah

And now, guees what, memory card reader aku plak hilang!
haila,hailaaaa!!
Walaupun murah tapi malas aku nak pergi membelinya lagiiiii.
Tu yang masalah tu. Tak boleh nak mengeblog pasal macam2 hah!
Ingat nak blog pasal sesi mekap2 aku dengan awek abg aku tuh.
Aku tukang jadi model je la seba dia tu mak handam!
Takde rezeki la nak menunjuk kat sini. huhu.
Nanti kalau dah ku jumpa card reader itu OR TERPAKSA beli lain,
AND kalau ade mood nak cerita pasal tu lagi, akan ku cerita ye..
Kalau tak.. heheh.. cerita lain lah..




nota kaki :dimana kau wahai card reader! doakan cepat!!! 

2 comments:

  1. nurin nurin, kau memang tak sah kalau ada barang tak hilang heheh :)

    ReplyDelete
  2. haha...tu lah, bajet banyak duit je sesuka hati ilangkan barang. aiyarkk -_-

    ReplyDelete