Saturday, February 18, 2012

Gedebuk gedebak

     Gedebuk gedebak hati ai nih. Minggu depan dah nak kuar result. Ape cer result gua der? Haii ingat time study week, exam je ke jantung gedebuk gedebak? Time cuti ni lagi la.. Tunggu result pulak. Kalau ok yeay syukur alhamdulillah. Kalau tak? HUKSSS -.-''


    Kawan2 dari u lain yg dah dapat result semua pun gempak2. Ada 3.8, 3.75, 3.67. HAAA. Pandai gler. Korang makan buku gamaknya? huhu. Tahniah la korang. Sementara korang enjoy dengan result gempak2 tu, biar ai sambung gedebuk gedebak jantung ni ea..




hatiku berkata: dup dap dup dap... test jantung. 

6 comments:

  1. hatiku pulak dah redha.. apa yg aku dpt nnt, itulah yg aku dh buat. walaupun rasa mcm lingkup sikit tp aku harap yg terbaik. good luck nurin :)

    ReplyDelete
  2. weh, aku ade blogpost baru. pasal perabih voucher. HAHAHA *minta perhatian kau sbnrnye~

    ReplyDelete
  3. aku x pk pape pun nurin ooi..haha..tapi dkt2 dh nk dpt result ni, mmg xlena tdo la nmpknye :(

    ReplyDelete
  4. cuaknya. wuuu )':
    risau ni.

    ReplyDelete