Tuesday, March 15, 2011

Main jawab2, tag2

Hokay... rase agak stress so, i decided to do this i dont know, like tag stuff.. 
I just learn from nyna.. haha~ ( kan da kata, aku lambat sket) :P 
adakah anda rasa anda hot?
Yes! i'm hot in my own way! errkkk... tinggi tak keyakinanku? haha
Joking~ actually, aku rase hot tu benda subjektif so, semua orang bole diklasifikasikan hot termasuk aku :)

upload wallpaper PC/lappy
aku tak ade wallpaper pn sbb aku gune netbook jer. :P Teringin gak nak ade wallpaper tapi apakan daya :( 

story about the picture
Kan da kata tak ade wallpaper. Nak story ape lagi ye dok?

kali terakhir anda makan ayam
Ayam masak merah kat Sidah Cafe tengahari tadi :)

lagu terakhir yang anda dengar?
Erm.. lagu marry me yang si syidah jadikan message tone. Hari2 aku mendengo nye. haha

apa yang anda sedang lakukan selain menyelsaikan tag ini
Erm.. jeling2 buku writing sket. Sok exam writing. waaaa!

selain nama sendiri, anda dipanggil apa?
Reen
Ririn
Kakak
Kak Nurin 
Tatak Uyin ( ni sepupu2 kecik punye keje. huhu )
Fatihol ( ni cikgu sani la selalu panggil camni. Dari kecik kot. haha )

tag 8 blogger



siapakah no.1 anda tag?
Perempuan giler merangkap kawan baik aku. Dia ni roomate aku untuk 2 sem nih and my ex-classmate for last sem.

katakan sesuatu tentang no.5 yang anda tag
Sila gemuk!

orang yg ke-3 ditag berhubungan dengan siapa
Ehem! rasanya belum bertemu jejaka idaman malaya yang mampu untuk dijadikan hubungan dengannya . Kannn?? Hahah. Tapi tak tau la kalau dah berhubungan tapi rahsia. Ye dok? :p

bagaimana dengan no.4
Nyna nampak cikgu sangatttt.. memang gaya cikgu tu ade dah! hehe.. Dia ni suka sangat lipstik merah hah! Hot babe! Kadang2 nyna ni bole jadi emo, tapi dapat nasihat serangkap dua dia cool down la.. hehe

pesanan buat no.6
Keep up da good work! i love reading your blog. Kalau online je mesti bukak page redmummy. Stay classy RM ! :)

kata-kata cinta buat no.2
Owh ..dia ni paling expert kot bab2 cinta ni so, rase tak layak pulak nak bagi kata2 cinta hehe... 
btw, i love u ! :)


adakah no.7 dan 8 mempunyai persamaan?
Obviously, diorang nih lelaki. Haha..And blog dua2 best ! :D

berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang anda tag di no.1
- giler.
- orang sungai besar
- half balloon. haha
-hottxx! lelaki perempuan pn suka dia. hahaha
- a good friend indeed :)

persamaan lembu dan kambing
Boleh dimakan.

perasaan ketika menjawab tag ini
Takde perasaan kot. Biase2 jer. hehe. Tapi, a little bit funny lah. :D


adakah anda tahu Rizman tu sengal?
Siapakah itu Rizman??


gay or les
Dua2 pun bukan aku. Aku straight and ikut fitrah yang Allah tetapkan. To those who choose this wrong way, Pleaseee bertaubat hokay. Masih ade masa and percayalah Allah itu maha pengampun :) Go3!

Hokay! i'm done! :)

Pada yang dah ditag. Rajin2 lah untuk main tag2 ni juga. For fun :)

No comments:

Post a Comment