Tuesday, March 1, 2011

Aku sayang korang

Lame giler kot aku tak menhapdate blog aku ni.. huhu
kesian dia :) tapi takpe...kan ake dah up date ni..kan3?hehe :)

Ntah kenape mood aku malam ni rasa terharu dekat semua yang sayang aku...
( caiss.. ayat mcm ramai yang sayang jer..) hahaha...
Ok, tak peduli korang nak cakap ape, aku tetap nak cakap aku sayang korang!
Terima kasih mak bapak dah menyebabkan kewujudan aku di muka bumi nih...terharu kejap..tarik nafas..lepas....hah!

oK, sambung lagi..datuk nenek pakcik makcik sekalian walaupun korang tak baca ni sebab tak tau pn kewujudan belog ini sebab yela..name pn datuk nenek pakcik makcik kan...
sayang korang jugak ( especially atuk yang rajin belanja tpup) hehehe

Tak lupa kepada kawan tabika kemas taman pekerti, cikgu jamilah ( pehh..bangga dowh masih ingat zaman tabika...haha) dan kak long yg ari2 buat kuih and air bg aku makan.. terima kasih dong! sayang korang jugak.
Ok next!

kawan2 dan cikgu2 Sekolah Kebangsaan Jeram and Sekolah Rendah Agama Pekan Jeram serta pakcik makcik pekerja sama ada di ofis berhawa dingin atau bilik kecik simpan penyapu, sayang korang jugak!

Hah! ni penting nih!
To my lovely2 friends and teachers at Sekolah Menengah Agama Persekutuan Kajang atau kalau nak berlagak omputih sket Federal Islamic Secondary School of Kajang ye anak2!
ni yang aku SAYANGGGGG SANGAT! korang bagi aku macam2 pengalaman.. macam2 rase ade..kau pilih je nak manis, masam, pahit, payau, kelat..
sume ade kat smapk a.k.a fissk nih..
Aku kenal kau, kau, kau, dan kau, dan aku kenal dia! haha
dahlah nurin...tak payah nak dia sangat. huhu
Anis Suraya, the best person i've ever known.
aneh, kalau kau bace entry ni sila menangis sekarang dgn alasan terharu dengan aku! haha
Tapi, bukan la si anis a.k.a aneh ni jer yang best..
semua pn best! rumah biru, f05,f06,f07,f08, marikh, musyie, nept,ura, zuhal, kejora dan yang sewaktu dengannya juga besttt sangat!
Konklusinya aku sayang semua berkaitan dgn smap.
.erkkk..nak buat pembetulan sket..tak de lah semua sangat.. hehe tp 99.9 % sayang! :)

Ok after smap haruslah sebut tentang UITM kan....
im currently studying here so, i just love UITM!
UITM DIHATIKU!
kawan2 uitm..my roommates :)  budak2 asasi Tesl, kelas 1C and 2C.dan yang sewaktu dengannya!
opss... not to forget, my lecturers! u are awesome! :)

Hem... tu jer kot... pendek kata aku sayang semua lah..kalau ade yang tak termasuk dalam list tu, jangan risau aku sayang jugak.. ( nada pujuk + rase bersalah + bajet diri penting )
Mood malam ni mood sayang menyayang. hahah motif??
den pun tak tau la jang oiiiiiiiiiii...


p/s : SAYANG SEMUA :)

Opss...

5 comments: