Tuesday, March 8, 2011

tamat sudah

Hari ni hari jumaat, 3hb Mac 2011.
Hari ni hari yang penuh barakah kerana Jumaat ialah penghulu segala hari.
Alhamdulillah, semoga kita turut mendapat keberkatanNya pada hari ni.

Tapi, hari ni jugak, kelas terakhir untuk semua budak asasi.
More specific, TESL students.
Sedar tak sedar dah setahun aku kenal kau,kau,kau, dan korang semua.
Apa perasaan aku?? Aku seronok sangat!
Kenal korang bermakna aku tambah kenalan aku. Aku kenal makin ramai umat nabi Muhammad.
Kenal korang bermakna aku semakin lengkap sebab korang sebahagian dari aku.
Kenal korang bermakna macam2 ragam dah aku jumpa! haha.

Syidah dengan gilanya
Dyanne dengan Biebernya
Yong dengan fabulousnya
Malina dengan badan kurusnya
Mimi dengan Fathinya
Nyna dengan MP3nya
Nashra dengan Aimannya
Aiman dengan Nashranya
Zhafa dengan gelaknya
Afif dengan garangnya
Rauf dengan malunya
Zakwan dengan specknya
Fattah dengan charmingnya
Arif dengan telinganya
Faiz dengan Chris Martinnya
Shu dengan hensemnya
Maya dengan rambutnya
Feza dengan bodynya
Nor Syamimi dengan sopannya
Yaya dengan putihnya
Bazlaa dengan sorang2nya
Nisa dengan diamnya

Asyraf dengan Chelseanya
Din dengan sarcasticnya
Thoriq dengan tall, dark, hensemnya
Fathi dengan seluarnya
Hilmi dengan motornya
Am dengan slang utaranya
Fara dengan rajinnya
Amal dengan tudungnya
Fns dengan bracesnya
Wan alia dengan samosanya
Azaa dengan broom2nya
'Alia dengan alimnya
Nora dengan muka seriusnya
Famun dengan bajunya
Fatin dengan specialnya
Wan dengan 'supporting detail'nya
Syaz dengan halusnya
Yam dengan cantiknya
Rus dengan manjanya

See?? macam2 ragam ada kan? Haha seronok sangat sekelas dengan uoalss...
Kalau ikutkan hati aku nak tulis pasal semua Teslian tapi alamak! tak sempat pulak. maybe lain kali kay! haha..


Apapun, thanks semua sudi jadi kawan aku selma ni. Mungkin aku bukan kawan yang baik untuk korang and aku pun manusia biasa yang tak sempurna, ada cacat celanya kat mana2 tapi, korang as kawan aku melengkapkan ketaksempurnaan tu.
Terima kasih korang!
Surely, nanti aku rindu semua and moment kita sama2. Pahit dan manis.
Aku harap kau, kau, dan kau tak lupakan aku tau!
Keep in touch ya!



Lots of love <3
Nurin 










p/s : kawen jangan lupa jemput! hikhik





1 comment: