Tuesday, October 11, 2011

Blog Mak Merah yang macam morphine

          Aku bet mesti kau ada blogger(s) favourite kannnn! Kira hari hari online wajiblah menjenguk blog beliau walau kadang2 dia tak sempat hapdate lagi pun! haha. Dah tu kalau dia tak hapdate lagi ape nak dibuat? Godek2lah entry lamanya tengok apa yang patut .Takpun, click la button pangkah kat hujung skrin tu, jenguk blog lain pulak ! haha


        Ceteke ceteke sape blogger favourite aku *ceh padahal tengok tajuk dah boleh agak. haha. MAK MERAH la yang best tauuuu.. Tu yang aku kata blog dia macam morphine tuh! Sekali baca addicted kau! Kuat betul minyak dia! haha. kidding :p . Kalau kau tak pernah baca, cuba la tryyyy. Tapi aku rasa mostly semua blogger pun kenal dah dia nih! Blogger jutawan kann..ahaks~



          Lebih kurang cenggini la rupa blog dia. Merahhhhhh mak ngah! hehe. One thing yang special pasal kak red ni, she can talk about everything! Kau bagi je ape pun, event ke, anak ke, makan ke, shopping ke! (haha yang ni confirm paling dia sukaaa). She makes her entries super awesome tau. Pandai menceceh ye kak! Best2. Serious tak jemu baca.


          Lagipun , I found out that blog dia informative la. Boleh dapat ilmu and maklumat and in fact if u asked her something, insyaallah she will try to answer it. Tak kedekut ilmu macam sesetengah tuuuu. huhu~ That's why aku suka baca sbb sesuai untuk semua lapisan masyarakat. hehe.Macam iklan dah aku rasa. Dah sah2 la kitorang beza gila. Aku student,dia bekerja. Aku single,dia mother, Aku miskin,dia kayaaaaa! HAHA. Kaya tapi rajin melanting2 i like! :) hehe. Cuma belum berezeki nak dapat lantingan tu.


          Suka gila ini mak merah. Sampai aku pun terpengaruh dengan merah powernya. Sekarang nampak merah lawaaa je. Kasut merah, baju merah, beg merah, semua dapat tempat di mataku. Cuma tak berani nak pakai je. Takut tak sesuaiiiiiiii


          Kesimpulannye, she's my fav! and inspired me lohhh...hihihih




hatiku berkata: Who's ur fav?
         
      
  

2 comments: