Monday, October 17, 2011

Ghost dan Hantu - Two different things

          Perasan tak sekarang ni banyakkkkk sangat cerita hantu. Tak kisah la kat tv ke, panggung ke, bersiri ke, drama ke, movie ke, eh, banyak pulak kau punya ke ye Nurin !
-.-". Ok2 tak kisahlah kat mana2 pun cerita hantu tu. yang penting banyak kan?kan? Sapa setuju terus baca! Kalau tak setuju pun kena baca jugak! haha.

        Hmm.. agak2 kenapa banyak cerita macam ni yang keluar? Mestilah sbb banyak permintaan ye dok? Kalau tak, buat ape producer nak kuarkan cerita hantu . Rugi lah depa.
Tapi, cerita hantu melayu seram kan? Kau agak kenapa ek? Sebab Malaysia mmg banyak hantu ke? or sebab aku yang penakut tengok semua rasa takuttttt. haha

aku type laju2 part ni sbb aku tak berani pandang gambo tu punnn.huhu

       Eh, tapi kan , kalau nak kata aku yang penakut, bila tengok cerita2 hantu inggeris takde la pulak aku TAKUT SANGAT. TAKUT SIKIT-SIKIT tu biasalah kan.ahaks.

       So, alkisahnya, one day tengah mama ayah adik beradik aku bincang2 pasal isu ni, kitorang pun dapat conclusion kepada semua persoalan ni :

Mama : Kenapa eh cerita hantu orang putih tak seram macam cerita hantu melayu?
Aqilah (my lil sister) : Yela..kan bahasa inggeris diorang panggil ghost. Melayu panggil hantu. Kan beza tu. Satu ghost satu hantu. Sebab tu la cerita orang putih tak seram sangat.

       Haiya! itu macam ka??! HAHAHAHA. Aqilah,aqilah.....

hatiku berkata: ghost dan hantu sama hokay!

    


3 comments:

  1. macam mana nak seram,,orang putih punya hantu,,ganas sangat,,,macam chucky,,heheh

    ReplyDelete
  2. WOI PEHAL LETAK GAMBAR SERAMMMM SANGAAAAAT -__-

    ReplyDelete
  3. yen : eh tp chucky seram jugak tp takde sampai igauan ngeri mcm pontianak. haha
    syidah : haaa.kan aku dah kata, aku type pun laju2 sebab takut. haha

    ReplyDelete